.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سالن بلک باکس تئاتر نوشهر افتتاح شد
سالن بلک باکس تئاتر نوشهر روز پنجشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نوشهر افتتاح شد.

سالن بلک باکس تئاتر نوشهر افتتاح شد

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، این سالن که قابلیت استفاده چند منظوره را دارد با زیربنای یکصدمتر مربع و ظرفیت بیش از ۷۰ تماشاچی که قابلیت افزایش به یکصد تماشاچی را نیز دارد در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نوشهر ساخته و تجهیز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مراسم افتتاحیه این سالن نمایش گفت : ۱۴۰ میلیون تومان برای احداث و تامین تجهیزات این سالن از سوی ارشاد استان هزینه شده است.

عباس زارع افزود : این پروژه در مدت ۳۲ روز به سیستم صوتی، اتاق تعویض لباس، اتاق فرمان، اتاق کریم و به 6 شبکه نوری مجهز شد.

همچنین در این برنامه از کتاب  " کوفه تا نینوا " اثر یونس یونسی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رونمایی و یکصد نسخه از این کتاب نیز از سوی مدیرکل برای اهدا به مسئولان استان خریداری شد.

امروز کارگاه فناوری و سالن چند منظوره دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان نوشهر هم با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان که از کمک خیرین ساخته و تجهیز خواهد شد، در نوشهر کلنگ زنی شد.

در هفته دولت سال جاری ۲۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان در نوشهر بهره برداری رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.